بهش فکر نکن :: Let's Call Here Home

Let's Call Here Home

𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂 Saturday, 12 Shahrivar 1401، 10:40 AM

بهش فکر نکن

 

شاید حق با تو باشد و اگر بمیرم همه چیز آسانتر شود اما میترسم که حتی مرگم نیز اوضاع را آشفته و ویران کند.

چقدر لحظات غریبم برایم آشناتر از همیشه است؛حتی اگر پایانی متفاوت داشته باشد، پایان من همانی خواهد بود که در باتلاق آن فرو رفته ام.

اگر چراغی برای غم هایم باشد،تاریکی ای در عمق آن رخنه خواهد کرد که چشمان امید درونم را کوری ممتد فرا بگیرد.

آن سوی دیاری که از آن سخن میگویی گلزاری است بی انتها که جسم محدودم توانش را نخواهد داشت.

بجای خورشیدت، طوفان و باران را میخواهم چرا که ریشه هایم در گِل هایی فرو رفته که خارهایم را زمخت تر از قبل نشان خواهد داد...ساقه هایم جای دستانت را ندارند، گلبرگ هایم را با خود ببر تا اندک زیبایی ام را نیز شریک چشمان نهفته شوم.

+قبلا زیادی خودمو واسه نوشتن محدود میکردم ولی ایندفعه قول دادم اینکارو نکنم...فکر میکنم دارم بهتر عمل میکنم...

+بچه ها من جدا به کامنتا اهمیت میدم:")

+اگه دلتون میخواد بیاین اینجا یه پستی که توی وبتون از همه بیشتر دوسش دارین رو برام بگین تا بخونمش!

+یه فکری خیلی وقته توی ذهنمه و حتی براش منو هم درست کردم...بیاین یه لیست درست کنیم...میتونیم از فیلم شروع کنیم...مثلا هربار یه ژانر مشخص فیلم و سریال معرفی کنیم و من اونارو توی قسمت "سینما خونگی" ذخیره میکنم تا شاید دلتون خواست بهشون یه نگاه بندازین*-*

 

🎼  کالیستا 🎼  کالیستا 🎼  کالیستا 🎼  کالیستا زری ... جیران کمندی 🎼  کالیستا 🎼  کالیستا 🎼  کالیستا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 جیران کمندی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 جیران کمندی 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 زی زی گولو  بلاسم Amir chaqamirza
حرفاتون :
۱۷ حرفاتون
  • 🎼 کالیستا
    12 Shahrivar 01، 12:32
    🎼  کالیستا
    سلاممم
    زیبا بود.:) از اون متنای عمیقیه که باید چند بار بخونیشون تا به عمقش پی ببری. (البته برای من اینجوریه.:")

  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 18:28
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    سلام کالیستاا
    خوشحالم که اینجوری راجبش فکر میکنی
    راستیی من چند مدت پیش یه پست دیدم فکرکنم توی وب بلا بود واسه تولدت منتها چون وقتش گذشته بود نتونستم بیام بهت بگم پس الان با تاخیر فراوان قبولش کن:")
  • 🎼 کالیستا
    12 Shahrivar 01، 12:33
    🎼  کالیستا
    یه سوال
    به نظرت مخاصب باید سعی کنه مفهوم مورد نظر نویسنده رو متوجه بشه یا سعی کنه متن رو با تجربیات و احساسات خودش مطابقت بده؟
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 18:31
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    ببین نویسنده ای که متن رو مینویسه خودش بهتر از همه میدونه که مخاطب هاش ممکنه اصلا منظورشو متوجه نشن...همونطور که همیشه برای من یکی اتفاق افتاده...قبلا بخاطر این موضوع خیلی ناراحت میشدم الان سعی میکنم فقط قبولش کنم.
    پس اینجوری نیست که بخوام یه جواب قاطع بهت بدم...بنظرم هرکسی سعی کنه توی متنی که میخونه، خودشو داخل اون متن و احساسات و تجربه هاشو توی اون کلمات ببینه، اینجوریه که از خوندن اون متن لذت میبره و طبیعتا بعدشم به این فکر میکنه که یعنی نویسنده هم طرز فکرش اینجوری بوده؟
  • 🎼 کالیستا
    12 Shahrivar 01، 12:37
    🎼  کالیستا
    من که خیلی فیلم و سریال ندیدم ولی میخوام ببینم و از این ایده استقبال میکنم:دی
    کیدراما سریال twenty five twenty one رو پیشنهاد میکنم
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 18:33
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    ناایس*-*
    +منی که کیدراماها رو دانلود میکنم و اصلا حوصله نمیکنم ببینمشون...گاد من کلا طرف لپ تاپمم نمیام از بس این تو انیمه و فیلم و سریال مونده...

    ..
  • 🎼 کالیستا
    12 Shahrivar 01، 12:38
    🎼  کالیستا
    + اولی: این خیلی خوبه ستاره هات زیبان:)
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 18:34
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    آریگاتوو

    .
  • زری ...
    12 Shahrivar 01، 12:39
    زری ...
    انیمهههه :""""
    ولی سینمایی قشنگ هم معرفی کردین خوشحال میشم :"""
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 18:34
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    آره انیمه هم حسابه...منم خیلی دنبال انیمه خوب میگردم با اینکه لیستم پره...اینم توی همون قسمت میذارمش مرسی از پیشنهادت

    .
  • جیران کمندی
    12 Shahrivar 01، 13:39
    جیران کمندی
    این بده!! اینکه فکر میکنی نمیتونی یا نباید یا به هر دیلی حق داشتن قشنگی ها رو نداری خیلی بده
    اما خب زندگی رو راحت تر میکنه دغدغه هارو کمتر میکنه.
    اما در کل یه قسمتی هم هست که باراون میخوای
    اون جا جاییه که بارون خواستن برای شستن گله و تمیز شدنت و درخشان شدنت.
    درون ماایه1!
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 18:36
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    بیا و انقدر خوب،چیزای عمیقی که داخل متن هام هستن رو متوجه نشو:")
  • 🎼 کالیستا
    12 Shahrivar 01، 18:48
    🎼  کالیستا
    در مرود کامنت اولم که گفتم (البته برای من اینجوریه) منظورم عمیق بودن متن نبودا منظورم این بود که شاید برای من وقت میبره که عمقشو بفهمم مثلا جیران فهمید سریع:")
    عااووو مرسییی*^* :")
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 19:29
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    من راجب زیباییش گفتم اونو و اینکه اینجوری نگووو من از متنام هیچوقت یه منظور خاص ندارم و خب همین که راجبشون فکر میکنی هم باعث خوشحالیم میشه
  • 🎼 کالیستا
    12 Shahrivar 01، 18:48
    🎼  کالیستا
    اوهوممم راست میگی مرسی از جوابت *^*
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 19:30
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    .
  • 🎼 کالیستا
    12 Shahrivar 01، 18:49
    🎼  کالیستا
    واییی من به جاش فقط حال کیدراما دارم اصلا حال ندارم برم انیمه دانلود کنمXDDDD
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 19:30
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    و انیمه های بدبختی که هر قسمتشون نصف یه قسمت کیدراما حساب میشه...

    .
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 20:51
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    وای ببخشید میپرسم ولی شما کی هستید؟ یعنی میشه خودتون رو معرفی کنید؟‌ من تا همین دو دقیقه قبل فکر میکردم یکی دیگه اید بعد الان فهمیدم که اونی که فکر میکردم نیستید...xD TT
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 22:21
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    های آیسا وب قبلی من lost worlds بودش و من دیانام سو نمیدونم به کی فکر کردی ولی جدا اشکالی نداره راحت باش:")
  • جیران کمندی
    12 Shahrivar 01، 20:52
    جیران کمندی
    میدونی کالیستا جون من بلد نیستم تگت کنم اما امیدوارم اینو بخونی
    نویسنده ها معمولا با هدف و حس خاصی مینویسن بعد یه عده آدم میشینن دور هم ازش درون مایه در میارن
    از اون عده آدم هرکسی که جرات اظهار نظرش رو داشته باشه یه دید خاص راجب محتوا ایجاد میکنه و ارزش میده به نوشته
    حالا من همیشه اونی بودم که چرت میگم و دلشون میخواست شوتم کنن بیرون
    بخاطرهمین کامنت من درواقع منظور و یا هدف دیانا رو نیافته فقط شاید گریزی زده و ارزشی داده بهش
    ممکنه نظر تو یا دید تو برایهر جمله ای که برات درک شدنی و ملموسه هم دقیقا همینجوری باشه.
    من دوست پسرم نویسندس
    خداشاهده یه خط از نوشته هاشو نمیفهمم
    فقط میگردم دنبال چیزای که توش میفهمم. تو متن دیانام نگاه کنی به یه قسمت خاصیش چسبیدم. آدمای که اینطوری سنگین مینویسن با یه حس درونی پیچیده مینویسن و فهمیدنشون سخته.
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    12 Shahrivar 01، 22:22
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    @کالیستا
    فاک خب من نمیدونستم دوست پسرت نویسندست و بازم فاک به زیبایی توی نوشته هات و حرف زدنت و حتی آدمی که پیداش میکنی:")
    * +++
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 22:46
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    دیانا؟ حقیقتا یادم نمیاد.. ما آشنا شده بودیم؟TT
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    13 Shahrivar 01، 02:24
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    نمیدونم حقیقتا خودمم هیچی یادم نیست چون یمدت رفته بودم واقعا یادم نمیاد:")
  • جیران کمندی
    12 Shahrivar 01، 22:47
    جیران کمندی
    صدای دهل و این حرفاست ماجرا بیبی
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    13 Shahrivar 01، 02:24
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    👩🏻‍🦯
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    13 Shahrivar 01، 14:20
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    زیبایی از کلماتش چیکه می‌کنه:')
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    14 Shahrivar 01، 00:07
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    آریگاتو هیون رییی✧⁺⸜(●˙▾˙●)⸝⁺✧
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Shahrivar 01، 14:59
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اها.. به هر حال خوشبختم3>
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    14 Shahrivar 01، 00:08
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    منم همینطور D:
  • زی زی گولو بلاسم
    14 Shahrivar 01، 20:01
    زی زی گولو  بلاسم
    زیبا بود.
    افرین خودت رو سانسور نکن ببین چه قشنگ نوشتی و روح چند نفر رو لمس کردی.
    ایده های جالب و خوبی اند. من هستم خخخ
    پستی که دوستش دارم از وبم :
    https://ziziblossworld.blog.ir/1400/06/08/Math_ocean
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    16 Shahrivar 01، 12:13
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    آریگاتووو:")
    پستتو خوندم و واقعا خیلی قشنگ بود...دقیقا خودمم به این فکر میکنم...معمولا وقتی میگن شیرین ترین درسه همه فکر میکنن یه چیز کلیشه ایه ولی خب از این کلمات که بگذریم بنظرم درس جالبیه و توی همه چیزمون هم دخالت داره...
    تشبیهتو دوست داشتم

  • Amir chaqamirza
    19 Shahrivar 01، 21:38
    Amir chaqamirza
    سلام. سلام.سلام
    این متن احیاناً نمیخواد بگه زندگی چقدر شگفت انگیزه؟!
    پستی من امشب یا فردا شب میزارم،اونو بخوانید...😅🍀
    چقدر خوب لیست ساختنژحتماً انجامش میدهیم😄🌻
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    21 Shahrivar 01، 01:42
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    خودمم نمیدونم چی میخواد بگه...هرچی که هست اینقدرام مثبت نیست:")
    واقعا زیاد بیان نمیام و دلمم نمیخواد سرسری پستارو بخونم سر همین در اولین فرصت میام و حتما میخونمش
    +آریگاتونا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7