دیگر نمیخواهم من باشم :: Let's Call Here Home

Let's Call Here Home

𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂 Monday, 31 Mordad 1401، 12:35 PM

دیگر نمیخواهم من باشم

 

این قصه جای تو نیست؛جای من هم نیست.

با خود میگویم شاید وقتش رسیده نقاب شجاعت را بر زمین بگذرام ولی بعد به یاد می آورم هیچ اهمیتی ندارد شجاع یا ترسو باشم، برای دیگران همیشه "من" باقی میمانم. این "من" گاه تو خالی است و گاهی پر از حرف های بی محابای دل های به اصطلاح پاک.

اینان که خالق من هستند، برایم موعظه دلسوزی و مهربانی میخوانند اما کمتر چیزی که به چشم میخورد همین نشانه هاست.فکر میکنم وقت آن رسیده که به یاد اشعار حافظ، نالیدن از بیگانگان را متوقف کنم چرا که آشنایان بیش از آنکه مستحقش باشم، برایم جامه درد دوختند

آری دردهایم تمامی ندارند و مرهم هایی که از شیره وجود زخم هایم میسازم نیز اثر ندارند. یقینا جام زهر نیز اثری نخواهد داشت. این مردم مرده پرست جسم بی جانت را هم متهم خواهند ساخت

کنارت میمانم. حتی وقتی که دست هایت را رها میکنم نیز تو گوشه ای آرام و بیصدا در انتظار روح خسته ام مینشینی گویی منتظر توشه ای هستی که از سفر بی راهه ام برایت آورده ام.

من دوستت ندارم. نگذار مردم ما را از هم جدا کنند

-تا میام ستاره هارو خاموش کنم از فرداش دوباره گشادی گریبان گیرم میشه و الان بازم کلی ستاره دارن میدرخشن که باید خاموششون کنم:")

-گنشین پلیر داریم؟ اگه هستین بیاین UID تونو بدین باهم بازی کنیم...حس میکنم ریدم*-*

-بیاین چیزای کوچیکی که توی زندگیتون بهتون حس خوب میدن رو برام بگین...میخوام بزنم به دیوارای این خونه

جیران کمندی جیران کمندی 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐ ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠 ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌ زی زی گولو  بلاسم زی زی گولو  بلاسم ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌ Amir chaqamirza
حرفاتون :
۱۳ حرفاتون
  • جیران کمندی
    31 Mordad 01، 12:54
    جیران کمندی
    ماکارونی
    سالاد ماکارونی
    نودل
    بستنی ملاثانی
    فیلم
    کتاب خوب
    پادکست
    خواب
    تنهایی
    لباسای شیک
    هیکل خوب
    ژن بخوری چاق نشی
    مزون خیاطی
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    31 Mordad 01، 13:00
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    بذار اونایی که باهات موافق هستم رو بگم
    +سالاد ماکارونی
    +نودل
    +فیلم
    +++++کتاب خوب
    +پادکست
    +لباسای شیک
    +هیکل خوب
    +++ژن بخوری چاق نشی
    اون مزون خیاطی هم خیلیی قشنگهه مال خودته یا چی؟
  • جیران کمندی
    31 Mordad 01، 13:12
    جیران کمندی
    مال خودم نیست باید باشه
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    31 Mordad 01، 13:14
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    That's it

    .
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    31 Mordad 01، 14:26
    𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    چه قشنگ + سلام به شما دختر خوب و تمیز~💫👍✨️✨️✨️

    ولی به نظرم همین ستاره های توی دل آسمون ها باعث زیبایی اینجا می تونه باشه :") و کلی انرژی بهمون بده !! و بعدا می تونی بچینی و ازشون لذت ببری موقع خوندن 🌟
    + ندارم TT TT
    + خوب چیزایی که باعث خوشحالیم می تونه باشه :
    دریافت سوپرایزی های کوچیک و بزرگ
    داشتن گل های زیبا توی اتاقم
    خوندن کتاب های هیجان انگیز و ماجراجویانه
    بازی و گیم های ماجراجویی
    دیدن و نو آوری های جدید
    خرید کردن
    کیک و شیرینی خوردن
    غذا های جدید
    شهر بازی
    یادگرفتن چیزای جدید و به روز بودن
    و غیره ...
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    31 Mordad 01، 14:54
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    آریگاتو*-*
    +میدونی...منظورم از ستاره همون نوتیف پست هایی بود که وبلاگای دیگه گذاشتن و نرسیدم بخونمشونT-T
    +چرا نداریش؟خیلی بازی قشنگیه:")
    بذار ببینم کدومارو با تو مشترکم...همشون بجز قسمت گل...از گل زیاد خوشم نمیاد

    .
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    31 Mordad 01، 14:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    غذا خوردن
    خوابیدن
    کتاب خوندن
    فیلم دیدن
    اهنگ های موردعلاقه‌تو گوش کردن
    پیدا کردن یکی که باهات هم سلیقه باشه
    کسایی که پایه هر اسکل بازی ای هستن:")
    غیبت کردن دست جمعی پشت کسایی که ازشون متنفری-
    و خنده بچه های کوچیک و کلا آدما
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    31 Mordad 01، 15:32
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    یسسس اینارو تزئین میکنم میچسبونم قسمت موردعلاقه این خونه✨
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    31 Mordad 01، 14:58
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    و متن بالا هم خیلی قشنگ بودTT
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    31 Mordad 01، 15:32
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    عاااو آریگااتووو💚
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    31 Mordad 01، 15:56
    𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    منم همینطور TT TT
    چون من زیاد بازی دوست دارم و سر همین فقط فعلا خودمو درگیر یه بازی ماجراجویی و قشنگ و جالب کردم تا نرم سر وقت بازی دیگه ای :" اسم بازیم هم : murder in alp هست که الان به chapter 4 از بازیش رسیدم ❤️‍🔥
    چه خوب🎐🌟🌟
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    31 Mordad 01، 17:12
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    نااایسس*-*
    حق داری بخدا...من خودمم وقتی میبینم اپ های زیادی دارم ولی به هیچکدوم نمیرسم واقعا اعصابم خورد میشه

    .
  • ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
    31 Mordad 01، 15:57
    ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
    اقیانوس
     رزای سفید
     پروانه های مشکی 
    بوی قهوه
     اسپرسو 
    شیر توت فرنگی 
    آلبالوهای ترش
     آلبومای عکس قدیمی 
    خورشید گرفتگی
     بارون بهاری 
    برگای پاییزی 
    شیرعسل گرم 
    نهنگ ۵۲ هرتزی
    ساز های کلاسیک
     کاغذ های کاهی
     کتاب های کهنه و قدیمی 
    بوی چوب 
    صدای پرنده ها اول صبح 
    طلوع خورشید
     گربه ها 
    عود
     کفش های آل استار 
    اسکیت برد 
    سی دی ها و آلبوم های قدیمی
     مجسمه های فرشته
     شب برفی 
    عطر پوملو 
    گلای پیچک و سرخس بزرگ
     نیمه ی ماه
     چاپستیک های کیوت و فانتزی
     بودن نور آفتاب زیاد توی فضای اتاق 
    روباه ها 
    آهنگای لوفای و بی کلام
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    31 Mordad 01، 17:15
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    WoW
    اینا خیلی بیشتر از اونین که بتونم بگم کدوماشو باهات صیمم...ولی حس میکنم همشون یه وایب خاصی دارن...یه وایب دقیقا شبیه حس و حال پروفایلت

    .
  • (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠
    31 Mordad 01، 16:15
    (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠
    چقدر متن فوق العاده بود
    «نالیدن از بیگانگان را متوقف کنم چرا که آشنایان بیش از آنکه مستحقش باشم، برایم جامه درد دوختند»
    «دردهایم تمامی ندارند و مرهم هایی که از شیره وجود زخم هایم میسازم نیز اثر ندارند»
    این جمله ها مخصوصاً عالی بود
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    31 Mordad 01، 17:15
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    ممنونم آلااا

    .
  • ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
    31 Mordad 01، 19:17
    ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
    خیلیاشون معنی خاص خودشونو دارن..هرکدوم یه قصه پشتشونه:">
    آره شاید بتونن شخصیتمو توصیف کنن
    آشنا نشدیم:" آنیما هستم ۱۶ سالمه..یهIsfj *-*
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    31 Mordad 01، 23:34
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    پس بیشتر از قبل خاص و قشنگن=)
    های آنیماا من دیانام و INFJ✨
  • زی زی گولو بلاسم
    31 Mordad 01، 19:25
    زی زی گولو  بلاسم
    سلاااااااااام.
    اخخخخیییییییییی. خیلی ناز بود. خوشحالم که بازم مینویسی :)
    اره واقعا بعضی وقت ها نزدیکتر کس ادم میشه دشمن ش. فردوسی الکی شاهنامه رو ننوشته. والا.
    + اره بچه ها امروز ها فعال شدند. من میخواستم پست هام رو زود زود منتشر کنم دیدم دارم کل هفته پست گذاشتم خخخ
    ++ من گلهای باغچه کلا گل خوشحالم میکنه مخصوصا اگه تو گلدونه باشه و زنده باشه. :)
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    31 Mordad 01، 23:35
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    سلام زی زییی
    مرسییی:")
    +فکر میکردم همه رفتن ولی بعد که ستاره هارو دیدم خوشحالتر شدم
    +اخخ برعکسیم...زیاد از گل خوشم نمیاد مگر اینکه دیگه چی بشه...گل مورد علاقت چیه؟
  • زی زی گولو بلاسم
    1 Shahrivar 01، 11:59
    زی زی گولو  بلاسم
    من شمعدانی خیلی دوست دارم. یاد خونه مامان بزرگ‌مرحوم ام می اندازه و رنگ قرمز خیلی دوست دارم :)
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    1 Shahrivar 01، 12:35
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    روحش شاد
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
    1 Shahrivar 01، 12:06
    ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
    همم..
    اسمون وقتی ابر داره D:
    ستاره ها
    کتاب های کلاسیک
    استروپ وافل TT
    هات چاکلت و کاپوچینو (و امثال ایشان)
    خیال بافی ها
    تابلو های رنگ روغن
    پتوس
    گربه ها
    وبلاگ های خوب TT
    دونات
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    1 Shahrivar 01، 12:36
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    ارههه خیلی خوبهه اینم میزنم به پنجره ها تا نور بهشون بتابه و بازتابشون رو توی خونه داشته باشیم:")
  • Amir chaqamirza
    1 Shahrivar 01، 13:43
    Amir chaqamirza
    سلام.سلام.سلام
    چه نامه ی قشنگی
    من بگم براتان،کتاب،نوشتن،بستی قیفی ،گل لاله،ویلچر،برنامه کتاب باز😅همینا تو ذهنم بود،البته خیلی زیادن؛).
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    1 Shahrivar 01، 16:27
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    سلاام
    چه قشنگ و متفاوت

    .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7