بیشتر بمان :: Let's Call Here Home

Let's Call Here Home

𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂 Saturday, 15 Mordad 1401، 10:23 AM

بیشتر بمان

 

من متاسفم

قسم میخورم که هستم!

برای ترد شدن ها؛ آزردگی هایی که برای من اما به تقصیر من بود. همه و همه اش. مشخصا شکستن ها و خورد شدن ها هم جزو این پناهگاهی هستن که برای پناهنده های دارای همین شرایط بوجود اومدن

اینجا دلی خوابیده که نمیشه اسمشو زیبای خفته گذاشت و انتظار بیدار شدن داشت. قسم خوردن هم دیگه فایده نداره. بهم بگو؛ فکر میکنی کی تا صبح نفس نمیکشه؟ درست حدس زدی، زندگی!

میدونم؛ میدونم که تو قرار نیست متوجه بشی اما اینجا دور گردونیه که با هربار چرخش چیزایی رو دیدم که وجود نداشتن. بهم بگو که قرار نیست مسئول چرخ و فلک دکمه ایست رو بزنه، حداقل نه تا وقتی که اون بالا بالاها واینستادیم

گوش بده...

تاسفم همیشگیه،دقیقا مثل دوست داشتنت. نقطه شروع جایی بود که باهم به باتلاقی به اسم من سفر کردیم. اگه میخوای بیای بیرون، پس حداقل شاخه های قلبمو نگیر. اونجا جاییه که با حضور روحت ساختمش.

باور کن تموم شد.

 

 

+حس میکنم همیشه باید یه درد و رنجی واسه خوب نوشتن باید باشه...

+بچه ها جان جدتون بهم چیزای جدید معرفی نکنین...نه جدی میگم بخدا لیستم پره(قسمت کامنتا همیشه به روی شما بازه) D:

مون چایلد (هیرای) (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠
حرفاتون :
۲ حرفاتون
  • مون چایلد (هیرای)
    15 Mordad 01، 10:37
    مون چایلد (هیرای)
    ~بهم بگو که قرار نیست مسئول چرخ و فلک دکمه ایست رو بزنه، حداقل نه تا وقتی که اون بالا بالاها واینستادیم~
    :`))
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    15 Mordad 01، 10:40
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    .
  • (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠
    15 Mordad 01، 12:42
    (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠
    دقیقا همون قسمتی که هیرای نوشت...
    وقتی درد یا رنجی بهت فشار میاره، میخوای چیزی رو برای تخلیه شون پیدا کنی. و این باعث میشه که بنویسی بنویسی. مشکل اینجاست. وگرنه از در و دیوار هم میشه زیبایی نوشت...
    ولی جمله صیمی بود. این مدت منم خیلی به خودم فشار میارم که بنویسم
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    15 Mordad 01، 12:57
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    اره خوشی هامون جلوی نوشتن رو میگیرن...چون دلمون میخواد همش تجربشون کنیم و توی اون لحظه باشیم...اما رنج ها زیادی دردناکن که بخوایم احساسشون کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7