میشود لطفا بغلت کنم؟ :: Let's Call Here Home

Let's Call Here Home

𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂 Tuesday, 8 Shahrivar 1401، 12:11 AM

میشود لطفا بغلت کنم؟

دست هایم را به همدیگر میکوبم و یک "آخیش" بلند میگویم!

برای خستگی تمام آن روزهایی که منتظر تمام شدنشان بودی...انتظار برای شادی دیدن من با تو...برای خیالبافی هایت که آینده ام را رقم میزنند.

می آیم و خسته تر از همیشه بغلت میکنم و لبخندم را برایت میدهم. دستانت را به سمتم دراز میکنی و با همان تن صدای خش دارت میگویی:

"خب دیگه حالا میتونم زیاد ببینمت!"

و من میخندم.

میگویی که ای کاش میتوانستی بهتر از این ها باشی اما بیماری ات امان نمیدهد و باز هم گله و شکایتت را شروع میکنی و من در جوابت فقط همان لبخند هارا میدهم...همان هایی که بعدش میگویم:

"بیخیال تو خوب میشی"

میدانم آن برق ناامیدی چیست اما نگران نباش به آینده من هم امیدی نیست؛ چیزی که قرار بود آینده ام را رقم بزند با دستان خودم به هیچ و پوچ تبدیل شد...متاسفم اما من به آن خوبی که تو فکر میکنی نیستم...هرچند مطمئنم که باز هم دوستم خواهی داشت.مهر و محبتت به اندازه نگرانی هایت بی پایان است.

رنگ موهایت را دوست دارم. مانند دیگر بارها دوباره بهشان اشاره میکنم و میگویم حیف نیست آن همه موی زیبا را زیر روسری ات قایم کنی؟

آهی میکشی و میگویی کدام مو؟ آنها زیبا نیستند

ولی برای من هستند...من آنها را کمتر از همیشه دیده ام با اینکه تو را بیشتر از همیشه نگاه کرده ام.

کاش بار دیگر نگاه هایت را برایم نگه داری...آن همه درد را برایم نگه داری...

پایان من بدون تو آنقدر ها هم رنگ نداشت. این پایان تو بود که مرا به سرانجام رساند...اگر بودی همه این چیزهایی را که گفتم تجربه میکردیم.

تو نیستی و من خاطرت را در آغوش میگیرم. این حس پوچ تر از همیشه است. دستان خمیده ات را میخواهم

+تمام مدتی که متن رو مینوشتم با آهنگی که این زیر گذاشتم داشتم ادامش میدادم:")

 

+الان کمتر از اونی که باید، خوشحالم

 

+دیدین یوقتایی آدم با شنیدن یه آهنگ حس میکنه توصیف زندگی قبلیشه و حتی حس میکنم سر اون آهنگ کسی رو که براش عزیز بوده از دست داده؟ آره این آهنگ یادآور همینه

 

 

 
bayan tools dream river

 

مون چایلد (هیرای) عشق کتابツ جیران کمندی ناشناس جیران کمندی ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
حرفاتون :
۶ حرفاتون
  • مون چایلد (هیرای)
    8 Shahrivar 01، 00:25
    مون چایلد (هیرای)
    -متن خیلی خوب بود :`)
    چرا آهنگِ رو نمیشه دانلود کرد :(
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    8 Shahrivar 01، 00:34
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    اگه واقعی بود میتونستم بابتش خوشحال باشم...
    +چون دکمه دانلود موزیک نداشتم و هیچوقت اینکارو نمیکنم حساسیت دارم╥﹏╥
    اسمش روشه توی بات های تلگرام بزنی میاره: dream river
  • عشق کتابツ
    8 Shahrivar 01، 01:06
    عشق کتابツ
    آهنگ قشنگ بود. =)
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    8 Shahrivar 01، 01:10
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    Yeah✨
  • جیران کمندی
    8 Shahrivar 01، 07:54
    جیران کمندی
    من آن ها را کمتر از همیشه دیده ام با اینکه تو را بیشتر از همیشه نگاه کردم.
    خیلی وقت ها متوجه این قضیه میشم :)
    اولش فکر کردم چقدر میتونی پر هیجان و باحال خوب بنویسی ولی بعدش سقوط کردم
    هرچند بازم اون عمق درد رو منتقل نکرد ولی اندوه سبکش ملموس بود
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    8 Shahrivar 01، 10:05
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    اه جدی؟ خودم فکر میکردم هیجانی نمیتونم بنویسم...
    عمق دردش واسه خودم بود که تجربش کردم
    +چقدر منم دلم نوشته های تو رو میخواد ولی دستم به طرف ستاره ها نمیره که خاموششون کنم
  • ناشناس
    8 Shahrivar 01، 11:12
    ناشناس
    سلام :') ممکنه بهم بگین چطوری میتونم آهنگش رو دانلود کنم؟
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    8 Shahrivar 01، 15:37
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    سلاام اگه تلگرام دارین ربات shazam رو سرچ کنین و بعد وقتی اورد اونجا اسم اهنگ رو بزنید
    اسمش اینه:
    Dream river
  • جیران کمندی
    8 Shahrivar 01، 12:48
    جیران کمندی
    اوهوم متوجهم.
    +سخت نگیر عزیزم
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    8 Shahrivar 01، 15:38
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    (●'◡'●)ノ♥
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
    8 Shahrivar 01، 18:02
    ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
    وای==))
    این متن .. وایبش و اهنگ>>>>>>>
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    8 Shahrivar 01، 19:35
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7